Denne boka gir ei innføring i normeringsteori og drøftar dei to norske skriftnormalane på denne bakgrunnen. Ho er meint for lærarutdanninga, men vil og bli til nytte for lærarar i grunnskolen og den vidaregåande skolen. Boka skal tene til å auke innsikta i og refleksjonen kring dei norske normeringsproblema og dei to målformene, ikkje minst i eit brukarperspektiv. Denne boka gir ei innføring i normeringsteori og drøftar dei to norske skriftnormalane på denne bakgrunnen. Ho er meint for lærarutdanninga, men vil og bli til nytte for lærarar i grunnskolen og den vidaregåande skolen. Boka skal tene til å auke innsikta i og refleksjonen kring dei norske normeringsproblema og dei to målformene, ikkje minst i eit brukarperspektiv.
Språknormer i Norge kom for første gång i 1996 og kjem nå i ei ny oppdatert utgåve. Forfattarane tek for seg generell språknormeringsteori, sentrale trekk i norsk språkhistorie, rettskrivinga i begge målformene og ordtilfanget i nynorsk. Etter kvart kapittel følgjer oppgåvespørsmål om emne for vidare drøftingar og ordskifte.