Premisser for påvirkning gjennom reklame (Heftet)

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 1995
Antall sider: 223
Forlag: Cappelen Damm akademisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788245600209
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Omtale Premisser for påvirkning gjennom reklame
For å oppnå kontakt må en kjenne målgruppen og vite hvilket budskap en vil overføre. Dessuten bør en ha tenkt gjennom hvilken effekt en ønsker, og hvordan en reklamekampanje eller en enkeltstående annonse bør bygges opp for å oppnå denne. Først og fremst for studenter ved økonomiske og administrative høyskoler som ønsker et korrektiv til pensumlistenes lærebøker. Boka er også skrevet med tanke på markedsførere og reklamemakere som ønsker å lære mer om kreativ markedskommunikasjon. Med litteraturliste, stikkordregister, samt liste over illustrasjoner.

Til toppen