Merkevareledelse (Fleksibind)

Forfatter:

, og

Forfatter: , og
Innbinding: Fleksibind
Utgivelsesår: 2016
Antall sider: 688
Forlag: Cappelen Damm Akademisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202489748
Kategori: Økonomi og ledelse og Organisasjon og ledelse
Fag: Markedsføring
Nivå: Akademisk
Omtale Merkevareledelse

Merkevareledelse er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte. En merkevare må passes og videreutvikles i dialog med kundene. Det er jo de som avgjør hvor sterkt merket egentlig er: Det er deres valg som avgjør hvor omsetningen havner og hvilke produkter som lykkes i markedet.

I Merkevareledelse tar forfatterne utgangspunkt i hvilke verdier merket skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merket. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller.

Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og er den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse.

Målgruppen er ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet, og studenter innen fagområdet på universitet eller høyskole.

Til toppen

Flere bøker av Bendik M. Samuelsen, Adrian Peretz og Lars E. Olsen:

Du vil kanskje også like