Markedsføringsboka (Fleksibind)

Forfatter:

Inger Sverreson Holmes (Oversetter) Lisa Vesterås (Oversetter)

Forfatter:
Innbinding: Fleksibind
Utgivelsesår: 2013
Antall sider: 368
Forlag: Cappelen Damm Akademisk
Språk: Bokmål
Originaltittel: Marknadsföringsboken
Oversatt av: Holmes, Inger Sverreson og Vesterås, Lisa
ISBN/EAN: 9788202399269
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Fag: Markedsføring, Salg og PR
Nivå: Akademisk
Omtale Markedsføringsboka

Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig, ofte ved å benytte nordiske eksempler.

Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler.

I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag – og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet.

Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver.Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011).

Til toppen