Innholdsmarkedsføring (Heftet)

fortjent, eid og kjøpt

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2020
Antall sider: 375
Forlag: Gyldendal
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788205535145
Kategori: Markedsføring
Omtale Innholdsmarkedsføring
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon.

Til toppen

Andre utgaver

Innholdsmarkedsføring
Bokmål Ebok 2020

Flere bøker av Pål Nisja-Wilhelmsen og Mari Grønvold: