Forbrukerens ansvar (Heftet)

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2009
Antall sider: 360
Forlag: Cappelen Damm Akademisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202306397
Kategori: Sosiologi
Fag: Markedsføring, Samfunnsfag
Nivå: Akademisk
Omtale Forbrukerens ansvar

I denne boka tematiserer en rekke av de mest markante stemmene innenfor forbruksforskningsfeltet forbrukerens ansvar. Bidragsyterne undersøker forbruk på forskjellige arenaer ved hjelp av ulike humanistiske og samfunnsvitenskapelige metoder. Boka henvender seg til dem som er opptatt av hvordan vi formes og opptrer som forbrukere og er samtidig svært aktuell for studenter og universitets- eller høyskoleansatte som ønsker inspirasjon og introduksjon til forbruksforskningen.

Til toppen

Flere bøker av Kristin Asdal og Eivind Jacobsen: